15.3.13

"The journey of a thousand miles begins with a single step"

// Alle billeder er fra min tumblr, de kan findes her //

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at komme ud at rejse. Jeg længes efter et andet miljø! En anden hverdag, eller retter en pause fra hverdagen... Ikke at min hverdag er særlig hård, men alligevel så hungrer jeg efter et miljøskift - i hvert fald bare for et lille stykke tid. Måske hænger det sammen med det deprimerende vejr i Danmark, som ikke vil lade foråret komme.

Hvis jeg var mere spontan og ikke tænkte på konsekvenserne (og et par tusinde kroner rigere!), så ville jeg pakke min kuffert og taget et lyntog mod Kastrup med det samme! Destinationen er egentlig ligegyldig - selvfølgelig har jeg da et par steder i tankerne (London, Paris, Berlin, Prag, Rom, Milano bl.a.), men det betyder egentlig ikke noget!

Citat af Lao-tzu, kinesisk filosof.

No comments:

Post a Comment