17.3.13

"The cure for anything is salt water: sweat, tears or the sea"

// Alle billeder er fra min tumblr //

Så fik jeg da udrettet noget i dag, godt nok er klokken kun halv et, men jeg ser det som noget stort. Nu skal jeg passe på med at male et relativt dovent billede af mig selv - for jeg er egentlig ikke særlige doven og at færdiggøre min naturgeografi-aflevering om spildevandshåndtering (et ikke særlig attraktivt emne at illustrere, derfor har jeg sparet jer for det og har i stedet valgt nogle flotte billeder af vand) er egentlig ikke nogen stor bedrift. Eller måske er det, bare fordi at det er weekend og jeg meget hellere ville ligge i min seng og se Zulu-boxen, der viser True Blood, resten af dagen!

Jeg har dog stadig noget forberedelse til AT der venter mig, men det kan godt udskydes til i aften for nu vil jeg nyde dagen med min kære familie og glæde mig til den nærmende ferie, som skal bruges på totalt afslappelse, for gymnasielivet er jo bare så hårdt nogle gange (lettere sarkastisk ment, bare så I ikke misforstår det).

Nyd resten af weekenden! Det vil jeg i hvert fald gøre!

Citat Isak Dinesen aka. Karen Blixen.

No comments:

Post a Comment